Deseori, imprimantele Epson, in special cele cu sistem CISS, ajung sa nu mai printeze si sa afiseze eroarea “A printer’s ink pad is at the end of its service life. Please contact Epson Support” sau, tradus: “Tamponul de cerneală al unei imprimante este la sfârșitul duratei sale de viață. Vă rugăm să contactați asistența Epson” . Asta se datoreaza faptului ca imprimanta este configurata din fabrica, ca la un anumit numar de pagini printate sa se opreasca. Cam asta este pe scurt, descrierea problemei.
Lucrand in domeniul IT, cu scoli si gradinite, am avut de-a face de multe ori cu aceasta problema. Documentandu-ma, am aflat ca poti scapa de aceasta problema, resetand counter-ul. Adica pacalesti imprimanta ca a printat un numar mult mai mic de pagini decat cel real si astfel, scapi de problema.
La inceput am fost oarecum sceptic insa dupa ce am folosit resetarea de 2 ori la aceeasi imprimanta, m-am convins ca este treaba buna si am inceput sa folosesc aceasta metoda si la celelalte imprimante.

Cum functioneaza?

Toata treaba functioneaza in felul urmator:

  1. Mai intai trebuie sa va asigurati ca imprimanta afiseaza eroarea din imaginea de mai sus;
  2. Achizitionati cheia de resetare, disponibila pe website-ul meu;
  3. Dupa achizitie, o sa primiti acces la programul care trebuie folosit impreuna cu cheia de resetare;
  4. Dupa ce descarcati programul si il instalati, acesta va detecta imprimanta conectata la PC-ul dumneavoastra;
  5. Aici se va introduce cheia de resetare.

De ce sa cumparati de la mine?

In primul rand vreau sa specific faptul ca ofer suport telefonic si apoi, aveti garantia banilor inapoi in cazul in care ceva nu functioneaza cum trebuie.

Puteti achizitiona serviciul de aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *